English

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

قیمت‌های شناور واحد‌های اقامتی در ایام پیک مسافر پذیرفتنی نیست

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: : نرخ تمام واحد‌های اقامتی باید به شکل گسترده به مسافران و زایران اطلاع‌رسانی شود، زیرا اطلاع‌رسانی بهترین شبکه نظارتی و کاهنده تخلف است.

قیمت‌های شناور واحد‌های اقامتی در ایام پیک مسافر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: قیمت‌های شناور واحدهای اقامتی در ایام پیک مسافر پذیرفته نیست و تمامی قیمت‌ها باید ثابت و مشخص باشد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در ادامه این سخنان اضافه کرد: نرخ تمام واحد‌های اقامتی باید به شکل گسترده به مسافران و زایران اطلاع‌رسانی شود، زیرا اطلاع‌رسانی بهترین شبکه نظارتی و کاهنده تخلف است.

معاون استانداری خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: نظارت نیز با اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت است ضمن اینکه باید نسبت به تخلفات از سوی تمامی بخش‌های نظارتی قاطع برخورد شود.

وی افزود: برای خدمات‌رسانی به زائران باید نیازسنجی کامل انجام شود و در همه بخش‌ها خدمات به صورت کامل ارائه شود، ضمن اینکه در زمینه تامین ارزاق عمومی باید با حساسیت بالا گام برداشت.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در ادامه متذکر شد: تأمین نان در اطراف حرم ضروری است و اطلاع‌رسانی در سطح وسیع برای راهنمایی زائران به منظور تامین نان باید به صورت کامل انجام شود.

وی با اشاره به مشکل و کمبود سرویس بهداشتی در جاده‌ها تاکید کرد: همچنین با توجه به گرمای هوا، تامین آب آشامیدنی سالم و خنک و همچنین فضا‌های مسقف و سایه‌دار برای مسافران باید در مسیر جاده‌ها و مکان‌های لازم ایجاد و تامین شود.

وی یادآور: خدمات تاکسی‌ها همچنان جزو بالاترین نارضایتی‌ها در مشهد از سوی مسافران است، لازم است ضوابط نرخ تاکسی به مردم و مسافران اعلام شود، در حالی که مراجعاتی از سوی مردم داریم که نسبت به اخذ وجوه بالا از سوی تاکسی‌ها شکایت دارند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: گرانی کالا و خدمات را تاکید داریم که در حوزه ترمینال و فرودگاه به عنوان پیشانی خدمت به زائر، باید تحت هر شرایطی مدیریت و نظارت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه