English

سیدحامد‌ عاملی:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین گفتمان دفاع همه‌جانبه از کشور است

استاندار اردبیل هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین گفتمان دفاع همه‌جانبه از کشور و ایجاد آمادگی برای حراست از کیان و باورهای انقلاب عنوان کرد.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین گفتمان دفاع همه‌جانبه از کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: گفتمان دفاع در انقلاب از جمله گفتمان‌های مهمی بوده که در قالب ابعاد مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی، با تهاجم دشمنان و استکبار جهانی به‌صورت موفقیت‌آمیزی مقابله کرده است.

وی افزود: با توجه به تهاجم نظامی دشمنان در اوایل انقلاب و حضور گسترده اقشار مردمی اعم از جوانان و نوجوانان، این حضور و مقابله با تهاجم نظامی، از جمله افتخارات نظام و انقلاب است.

استاندار اردبیل ادامه داد: هجمه‌های دشمنان به وجهه نظامی ختم نشد و استکبار جهانی بعد از شکست در تهاجم نظامی، فرهنگ و سبک زندگی دینی ما را هدف قرار داده که در این تهاجم نیز جوانان و اقشار جامعه باید همواره برای مقابله با این تهاجم آماده باشند.

عاملی می گوید: استکبار جهانی پس از تهاجم نظامی و فرهنگی، با تهاجم اقتصادی اعم از تحریم‌ها وارد میدان شده که باید در این میدان نیز با دشمنان مقابله کنیم.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس با به نمایش گذاشتن توان نظامی در قالب رژه نیروهای مسلح و برگزاری نشست‌های تبیین گفتمان دفاع، باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم تا همواره برای دفاع از کیان و باورهای انقلاب آماده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه