English

جوی پایدار همراه با افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پایداری وضعیت جوی همراه با افزایش نسبی دما و آسمانی صاف همراه با وزش باد تا پایان هفته در استان ادامه خواهد داشت.

جوی پایدار همراه با افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پایداری وضعیت جوی همراه با افزایش نسبی دما تا پایان هفته در استان ادامه خواهد داشت.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: خراسان رضوی تا پایان هفته شاهد آسمانی صاف همراه با وزش باد به ویژه در نواحی بادخیز جنوب شرق استان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: این وزش باد در نواحی جنوبی استان، توام با گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و برای استان تا روز دوشنبه افزایش دما با شیب ملایم پیش بینی می شود.

وی متذکر شد: دمای هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ تا ۳۴ درجه در نوسان می باشد و حداکثر دمای امروز مشهد با یک درجه افزایش به ۳۵ درجه خواهد رسید و کمینه دمای این شهر نیز امشب با ۲ درجه افزایش به ۱۷ درجه سلسیوس می رسد.

اثمری در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با ۷ و ۳۹ درجه سلسیوس، خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه