English

پیش بینی وزش باد شدید در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی وزش باد پدیده جوی غالب در استان می‌باشد که این وضعیت طی روزهای آتی با شدت و ضعف در استان ماندگار است.

پیش بینی وزش باد شدید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی وزش باد پدیده جوی غالب در استان می‌باشد که این وضعیت طی روزهای آتی با شدت و ضعف در استان ماندگار است.

اثمری همچنین اضافه کرد: امروز کماکان آسمان استان خراسان رضوی صاف همراه با وزش باد است که وزش باد در نواحی بادخیز استان به ویژه محدوده شرق، نواحی جنوبی و برخی نقاط غربی استان گاهی شدید، همراه با گرد و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: میانگین دما در خراسان رضوی تا هفته آینده با شیب ملایم افزایشی است.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

اثمری اظهار کرد: دمای شهر مشهد نیز در این مدت بین ۱۶ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود دمای هوا ی امروز مشهد در گرمترین ساعت با یک درجه افزایش به ۳۴ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات امشب نیز با یک درجه افزایش به ۱۷ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه