English

افزایش دما در خراسان رضوی با شیب ملایم

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز آسمان استان غالبا صاف است و دمای هوا در استان از فردا به طور تدریجی و خیلی با شیب ملایم افزایش پیدا می‌کند که این روند تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت.

افزایش دما در خراسان رضوی با شیب ملایم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز، شنبه وزش باد در مناطق مختلف این استان به ویژه نواحی بادخیز شدت می‌گیرد و تا پایان هفته این وضعیت ادامه دارد.

اثمری در ادامه این خبر افزود: بر این اساس سرعت وزش باد در نواحی شرقی، جنوبی و برخی نقاط غربی خراسان رضوی بیشتر خواهد بود و گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آسمان استان غالبا صاف است و دمای هوا در استان از فردا به طور تدریجی و خیلی با شیب ملایم افزایش پیدا می‌کند که این روند تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا ی مشهد بین ۱۴ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز حدود ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۱۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

اثمری در خاتمه یادآور شد: قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه