English

پیش بینی تغییر جوی و افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این تغییر جوی در روز چهارشنبه با تقویت این سامانه باعث وزش باد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال ایجاد خسارت به سازه های موقت خواهد شد.

پیش بینی تغییر جوی و افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی، استان همچنان تحت تأثیر جریان پایدار جوی است.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: انتظار می‌رود در روزهای آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری در استان داشته باشیم و همچنین تغییر در فشار هوا در نیمه جنوبی و نوار شرقی باعث افزایش سرعت وزش باد می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: این اتفاق در روز چهارشنبه با تقویت این سامانه باعث وزش باد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال ایجاد خسارت به سازه های موقت خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از لحاظ دمایی تغییر چندانی در استان رخ نخواهد داد و در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۶ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوا ی ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: در این مدت نیز بیشترین میزان سرعت وزش باد از شهرستان خواف با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

رضایی پور خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دمای مشهد بین ۱۳ و ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود و امروز نیز پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعت بدون تغییر نسبت به روز گذشته  و در خنک ترین ساعات  به ۱۴ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه