English

پیش بینی افزایش وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تغییرات آب و هوایی تا اواخر هفته جاری ادامه دارد که به خصوص در روزهای آینده محسوس تر خواهد بود و باعث افزایش وزش باد خواهد شد که با گرد و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا همراه خواهد شد.

پیش بینی افزایش وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اکنون پدیده جوی خاصی در استان نداریم اما در روزهای آینده به خصوص در نواحی شرقی، غربی و نیمه جنوبی استان شاهد افزایش وزش باد خواهیم بود.

رضایی پور همچنین تصریح کرد: این تغییرات آب و هوایی تا اواخر هفته جاری ادامه دارد که به خصوص در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه محسوس تر خواهد بود و این رخداد باعث افزایش وزش باد خواهد شد که با گرد و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا همراه خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دمای هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۹ و ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود که پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرمترین ساعت با یک درجه افزایش نسبت به دیروز به ۳۴ درجه بالای صفر برسد.

رضایی پور خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بودند و در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با ۵۸ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه