English

محمد پهلوان‌کاشی:

خراسان رضوی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان ادامه دارد و به طور حتم، استمرار این روند، نیازمند همکاری عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه واکسیناسیون است.

خراسان رضوی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان‌کاشی مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در خبری اعلام کرد: هم اکنون شهر‌های بردسکن، خلیل آباد، داورزن، کاشمر، کوهسرخ در شرایط نارنجی و شهر‌های باخرز، بجستان، تاکستان، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، چناران، خواف، خوشاب، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، سرخس، صالح آباد، قوچان، فیروزه، فریمان، کلات، گناباد، مشهد، مه ولات و نیشابور در وضعیت زرد و شهرستان بینالود در شرایط آبی قرار دارد.

 پهلوان‌کاشی در ادامه این خبر اضافه کرد: روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان ادامه دارد و به طور حتم، استمرار این روند، نیازمند همکاری عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه واکسیناسیون است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۶۴ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

 وی ادامه داد:  در حال حاضر ۶۴ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقب ویژه بستری هستند که ۵۵ نفر از این تعداد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر بیماران بستری در این بخش‌ها نسبت به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

 مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه یادآور شد: طی یک روز گذشته ۶۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۶۱ نفر از این تعداد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

 پهلوان در خاتمه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۰۰ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات سرپایی دریافت کردند از عموم مردم خواست، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه