English

محمد پهلوان کاشی:

بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ۵۱ درصد افزایش پیدا کرد

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۸۳۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا مراجعه کردند و هم اکنون ۴۷۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ۵۱ درصد افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهددر خبری اعلام کرد: در دو روز گذشته تعداد بیماران سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ۵۱ درصد افزایش یافته است.

پهلوان ادامه داد: ۸۳۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا دیروز به مراکز خدمات جامع سلامت و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند و هم اکنون ۴۷۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۳۴۸ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۱۰۶ نفر می باشند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۸۷ بیمار است.

وی همچنین تصریح کرد: دیروز ۱۴۸ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۲۵ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و همه سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در آمادگی کامل هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا با تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

پهلوان در خاتمه این اطلاع رسانی تاکید کرد: همه افراد جامعه همچنان باید با رعایت دستور‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در دورهمی‌های غیر ضروری، برای دریافت و یا تکمیل واکسیناسیون کرونا توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه