English

محمد پهلوان:

اعلام وضعیت زرد کرونایی برای کلانشهر مشهد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش پیدا کرده است.

اعلام وضعیت زرد کرونایی برای کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهر مشهد و ۱۱ شهر دیگر استان خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

پهلوان در ادامه گفت: هم اکنون مشهد، بردسکن، تربت حیدریه، جغتای، جوین، چناران، رشتخوار، صالح آباد، قوچان، کاشمر، کلات، کوهسرخ در وضعیت زرد، گناباد در وضعیت نارنجی، خلیل آباد در وضعیت قرمز و سایر شهرهای استان خراسان رضوی در شرایط آبی قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش پیدا کرده و دریافت واکسن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به این بیماری محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: از تمامی گروههای هدف درخواست می شود نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند و هم اکنون ۱۷۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۴۶ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان تصریح کرد: طی یک روز گذشته بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب کرونا مراجعه کرده اند و تمامی سطوح خدمات رسانی در حوزه های بهداشت و درمان برای خدمات‌رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند و عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی یک روز گذشته۷۷ بیمار جدید در مراکز درمانی خراسان رضوی  بستری شدند که۷۲ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان در حال حاضر ۲۹ نفر می باشند و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۲۴ بیمار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه