English

محمد پهلوان:

بیماری کرونا هنوز به پایان نرسیده است

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همه مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال و آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

بیماری کرونا هنوز به پایان نرسیده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در یک روز گذشته ۱۱۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۶۷ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون ۳۴۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۵۷ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۹۵ نفر می باشند که از این تعداد ۷۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: همه سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا درهمه ایام در آمادگی کامل هستند و در یک روز گذشته ۴۱۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: بیماری کرونا هنوز به پایان نرسیده است و همچنان باید رعایت دستور‌های بهداشتی و واکسیناسیون مورد توجه همه قرار گیرد .

پهلوان در خاتمه تاکید کرد: همه مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال و آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند و همه مراکز واکسیناسیون در مشهد و مناطق زیر پوشش فعال و آماده خدمت رسانی به گروه‌های هدف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه