English

محمد پهلوان:

تعداد بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی ۳۵۷ نفر است

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مراجعه زودهنگام به مراکز درمانی سطح بندی شده، نقش موثری در پیشگیری از بروز بدحالی و خطرات ناشی از بیماری دارد.

تعداد بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی ۳۵۷ نفر است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۳۵۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: از کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، ۹۵ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان‌ها تحت درمان و مراقبت قرار دارند.و

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: مراجعه زودهنگام به مراکز درمانی سطح بندی شده، نقش موثری در پیشگیری از بروز بدحالی و خطرات ناشی از بیماری دارد.

وی تصریح کرد: ۲۸۶ نفر از کل بیماران کرونایی بستری در استان خراسان رضوی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در یک روز گذشته ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۲۵ نفر بود.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین در یک روز گذشته ۶۵۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و مراکز اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکارهای پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه