English

محمد پهلوان:

بستری شدن ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون ۲۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری که از این تعداد ۱۸۹ بیمار در مراکز درمانی مشهد قرار دارند.

بستری شدن ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شده اند.

پهلوان در ادامه این اطلاع رسانی و با اشاره به تعداد بیماران بستری در مشهد اضافه کرد: از این تعداد ۷۴ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: هم اکنون ۲۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری که از این تعداد ۱۸۹ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به تعداد بیماران حاد متذکر شد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان، ۱۰۰ نفر می باشند که از این تعداد ۷۶ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی در ادامه یادآور شد: در یک روز گذشته ۲۹۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: همه سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا درهمه ایام در آمادگی کامل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی