English

محمد پهلوان کاشی:

ابتلا به کرونا در خراسان رضوی، ۹۷ درصد افزایش یافته است

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در یک روز گذشته ۵۴۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب کرونا مراجعه کردند.

ابتلا به کرونا در خراسان رضوی، ۹۷ درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع داد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در ۱۰روز گذشته ۹۷ درصد افزایش یافته است.

پهلوان در ادامه این خبر متذکر شد: در یک روز گذشته ۵۴۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب کرونا مراجعه کردند، تمامی سطوح خدمات رسانی در حوزه‌های بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی اضافه کرد: عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۲ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند همچنین در یک روز گذشته ۸۷ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۷۳ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان کاشی در خاتمه خاطرنشان کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۳۱ نفر است که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۲۴ بیمار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه