English

بستری شدن ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در شبانه روز گذشته، ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

بستری شدن ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در شبانه روز گذشته، ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

پهلوان کاشی در ادامه تصریح کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تعداد بیماران جدید در مراکز درمانی ۱۰۸ نفر است و هم اکنون ۳۰۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۳۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه خراسان رضوی ۷۹ نفر می باشد بیشتر افرادی که در این بخش‌ها بستری هستند به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

وی همچنین اضافه کرد: همه سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است و در شبانه روز گذشته، ۵۲۰ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: از عموم گروه‌های هدف درخواست می شود با رعایت دستور‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، برای تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه