English

روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته با افزایش بیش از ۲۱ درصدی از ۴۸۰ به ۵۸۳ بیمار رسیده است.

روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند .

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته با افزایش بیش از ۲۱ درصدی از ۴۸۰ به ۵۸۳ بیمار رسیده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از این تعداد ۴۶۲ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۳۱ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۱۲ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت درمان هستند.

پهلوان همچنین تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۳۶۰ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کردند و روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: از عموم گروه‌های هدف درخواست می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، واکسیناسیون خود را تکمیل و دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

پهلوان یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه