English

آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی در استان خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی بوده و تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی ۱۰۱ نفر است.

آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: هم اکنون شهر‌های بردسکن، خواف، سرخس، قوچان، کاشمر و کوهسرخ در وضعیت قرمز و بجستان، تربت حیدریه، جغتای، چناران، خلیل آباد، سبزوار، فریمان، داورزن، کلات، گناباد، مشهد و نیشابور در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین در حال حاضر شهر‌های باخرز، تربت جام، خوشاب، درگز، رشتخوار، صالح آباد، مه ولات، در وضعیت زرد و سایر شهر‌های استان خراسان رضوی در شرایط آبی قرار دارند.

 رییس کمیته اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، ۱۶۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۱۲۲ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و در حال حاضر ۵۱۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۰۲ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

 رییس کمیته اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی ۱۰۱ نفر است و این تعداد نسبت به ده روز گذشته حدود ۳۴ درصد افزایش یافته است و بیشتر افرادی که در این بخش‌ها بستری هستند نسبت به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

 پهلوان در خاتمه یادآور شد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است وی همچنین لازم بذکر است که طی شبانه روز گذشته، یک هزار و ۵۰۰ نقر به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه