English

محمد پهلوان کاشی:

افزایش ۲.۵ برابری ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: از عموم مردم درخواست می شود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و واکسیناسیون، مدافعان سلامت را در کنترل همه‌گیری کرونا یاری کنند.

افزایش ۲.۵ برابری ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی از ۱۰ روز گذشته تاکنون، افزایش ۲.۵ برابری داشته است.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر متذکر شد: هم‌اکنون ۲۰۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۷۲ نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد بیماران بدحال بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان بر اثر کرونا ۳۵ نفر می باشد و طی یک روز گذشته ۸۹ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

وی همچنین اظهار کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به بیمارستان ها و مراکز جامع سلامت منتخب نیز افزایشی است و طی یک روز گذشته ۴۳۴ نفر به این مراکز مراجعه داشته اند.

وی در ادامه تاکید کرد: از عموم مردم درخواست می شود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و واکسیناسیون ، مدافعان سلامت را در کنترل همه‌گیری کرونا یاری کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: در شرایط حال حاضر مشارکت عموم مردم در کنترل دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون نقش مهمی در کنترل همه‌گیری این ویروس دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تمامی سطوح خدمات رسان در حوزه‌های بهداشت و درمان آماده خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و غیر کرونا هستند، از مردم تقاضا می‌شود در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه و خدمات درمانی را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه