English

محمد پهلوان کاشی:

کرونا هنوز به پایان نرسیده است

مسئول کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند.

کرونا هنوز به پایان نرسیده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند که ۲۳۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر اضافه کرد: در یک روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به ثبت نرسیده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در یک روز گذشته، ۱۰۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۹۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی افزود: ۹۷ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی در شرایط بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند که ۷۳ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان ادامه داد: تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تمامی ایام در آمادگی کامل هستند و طی یک روز گذشته ۴۶۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد: کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود.

پهلوان کاشی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه‌های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه