English

افزایش ۳۶ درصدی بیماران کرونایی در خراسان رضوی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در روزهای اخیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه روند افزایشی یافته است.

افزایش ۳۶ درصدی بیماران کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع داشت: در یک روز گذشته ۲۳۸ بیمار جدید در بخش های سرپایی و بستری در مناطق زیر پوشش شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۳۶ درصد افزایش یافته است.

پهلوان کاشی ادامه داد: در روزهای اخیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه روند افزایشی یافته است، افزایش مشارکت عموم مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت واکسن می‌تواند در جلوگیری از مواجهه با پیک کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن موثر باشد.

وی همچنین افزود: در دو روز اخیر موردی از فوت ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش نشده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در یک روز گذشته ۲۳۸ بیمار کرونایی جدید در بخش‌های سرپایی و بستری در مناطق زیر پوشش شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۳۶ درصد افزایش یافته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند و عموم مردم در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک به کرونا ، به مراکز جامع سلامت منتخب و کلینیک‌های درمانی سطح یک مراجعه کنند.

پهلوان کاشی اظهار کرد: تمامی مراکز آزمایشگاهی و منتخب کرونا آماده ارائه خدمت هستند و از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۳۸ هزار تست در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است که از این تعداد ۵۰۴ هزار و ۵۹۵ نفر مبتلا به این ویروس بوده و تحت درمان‌های سرپایی و بستری قرار گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه