English

محمد موسوی:

مراجعه درصد بالایی از بیماران کرونا در شرایط بدی از بیماری است

رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد بیان کرد: زمانی که بیماری پیشروی کند اکثرا کار خاصی برای بیمار نمی‌توان انجام داد بنابراین اگر بیماری فرد بیش از ۵ روز طول کشید حتما باید به مراکز درمانی سطح بالا‌تر مراجعه کند.

مراجعه درصد بالایی از بیماران کرونا در شرایط بدی از بیماری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد موسوی رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد اعلام کرد: مراجعه به موقع بیماران به خصوص در نیاز به بستری یک سوم بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان هاشمی نژاد مشهدافراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موسوی در ادامه این خبر اضافه کرد: اکثر بیماران بدحال مبتلا به کرونا که نیاز به بستری در بخش‌های مراقبت ویژه دارند عموما افراد سالمند دارای بیماری زمینه‌ای هستند و  درصد بالایی از بیماران در شرایط بدی از بیماری مراجعه می‌کنند.

رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد تاکید کرد: زمانی که بیماری پیشروی کند اکثرا کار خاصی برای بیمار نمی‌توان انجام داد بنابراین اگر بیماری فرد بیش از ۵ روز طول کشید حتما باید به مراکز درمانی سطح بالا‌تر مراجعه کند تا در صورت صلاحدید بستری و تحت مراقبت قرار گیرد.

وی همچنین متذکر شد: روزانه ۱۵ تا ۲۰ بیمار جدید کووید در این مرکز درمانی بستری می‌شوند و همچنین روزانه ۵۰ تا ۶۰ بیمار سرپایی کووید به کلینیک تنفسی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که یک سوم آن‌ها نیاز به بستری دارند.

رییس بیمارستان هاشمی نژاد مشهد یادآور شد: مردم باید آگاه باشند که اگر بیماری بیش از ۵ روز به طول انجامید وعلایمی مانند تب ادامه دار، تنگی نفس، عدم تحمل غذا، کاهش سطح اکسیژن داشتند حتما باید به بیمارستان مراجعه کنند تا مراقبت‌های ویژه‌ای دریافت کنند.

موسوی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: اومیکرون سویه‌ای از بیماری کرونا است بنابراین مردم نباید ساده انگارانه با این بیماری برخورد کنند چراکه می‌تواند باعث خطرات جانی برای بیماران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه