English

فعالیت ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت کرونا در مشهد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مخاطبان برای دریافت اطلاعات مراکز جامع سلامت منتخب کرونا و درمانگاه‌های سطح یک می‌توانند به اینجا مراجعه نمایند.

فعالیت ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت کرونا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبربی اطلاع داد: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در سطح یک، فعالیت ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه در سطح شهر مشهد به صورت شبانه روزی است.

پهلوان در ادامه این خبر افزود: مخاطبان برای دریافت اطلاعات مراکز جامع سلامت منتخب کرونا و درمانگاه‌های سطح یک می‌توانند به اینجا مراجعه نمایند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه افزود: از این تعداد فعالیت ۱۰ مرکز شامل مرکز سلامت آب و برق، مرکز سلامت شهرک لشکر، مرکز سلامت وحدت، درمانگاه پنجتن، درمانگاه طبرسی، درمانگاه رضوان، مرکز سلامت احمدی، درمانگاه شریف، درمانگاه آرین و مرکز سلامت امام علی (ع) به صورت شبانه روزی به مراجعین خدمات رسانی می‌کنند و سایر مراکز مشهد نیز از ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۹ و ۳۰ و در برخی از مراکز تا ساعت ۲۴ فعالیت دارند.

وی متذکر شد: همچنین ۲۰ مرکز نیز در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۹ و ۳۰ به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌دهند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: عموم مردم در صورت ابتلا به علائم کرونا  در مرحله نخست ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه