English

محمد پهلوان:

بیماران بستری بر اثر کرونا در خراسان رضوی ۲ برابر شده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شمار بستری‌شدگان روزانه کرونا در استان خراسان رضوی ۲۸۵ نفر بوده است که طی ۱۰ روز گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.

بیماران بستری بر اثر کرونا در خراسان رضوی ۲ برابر شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: شمار بیماران بستری بر اثر کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی نسبت به ۱۰ روز گذشته حدود ۲ برابر شده است و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری هستند و این در حالی است که این میزان در چهارم ماه جاری کمتر از ۴۰۰ نفر بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین متذکر شد: شمار بستری‌شدگان روزانه کرونا در استان خراسان رضوی ۲۸۵ نفر بوده است که طی ۱۰ روز گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.

وی یادآور شد: اکنون ۱۶۳ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش های مراقبتهای ویژه بیمارستان های خراسان رضوی بستری هستد که ۱۲۳ نفر از آنها مربوط به حوزه مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش خدمات خود دارد.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: طبق پیش‌بینی های انجام شده، موج ششم کرونا با سویه غالب اومیکرون در ابتدای اسفندماه به اوج خود خواهد رسید

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه