English

محمد پهلوان:

افزایش بیماران بدحال کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی هزار و ۱۴۹نفر می باشد که از این تعداد ۸۶۶ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

افزایش بیماران بدحال کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: هم اکنون ۲۰درصد از بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی در بخش‌های مراقبت ویژه قرار دارند.

پهلوان در ادامه این خبر تصریح کرد: روند بیماران بستری در مراکز درمانی و همچنین بیماران بدحال در خراسان رضوی افزایشی است و هم اکنون ۲۲۶ بیمار بدحال مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بخشهای مراقبت ویژه استان تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد ۱۷۴بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی هزار و ۱۴۹نفر می باشد که از این تعداد ۸۶۶ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: در یک روز گذشته ۳۱۵بیمار مشکوک و یا مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۲۳۴نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان یادآور شد: مراجعه به مراکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز گذشته به ۶۳۵نفر رسید و هزار و ۱۸۰نفر نیز بطور مستقیم به بیمارستان‌های زیر پوشش مراجعه کردند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پیشگیری از وقوع موج ششم کرونا و مهار تبعات آن علاوه بر تکمیل و پوشش فراگیر واکسیناسیون به شدت نیازمند رعایت دستور‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در اجتماع است.

پهلوان در خاتمه با توجه به افزایش بیماران کرونایی تاکید کرد: همه مراکز بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند و از عموم مردم خواست در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا و یا مراکز درمانی سطح یک و دو مراجعه و از حضور مستقیم به بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه