English

محمد پهلوان:

روزانه ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری می‌شوند

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۹۵ نفر آنان بد حال هستند.

روزانه ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بستری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۷۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۹۵ نفر آنان بد حال بوده و در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان تحت درمان می باشند.

پهلوان همچنین اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۵۶۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۱۵۷ نفر آنان بد حال بوده و در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این دانشگاه تحت درمان قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد روزانه حدود ۱۷۰ نفر در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان این استان هستند.

پهلوان در خاتمه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان استان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه