English

محمد پهلوان:

جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند که نسبت به ۲۶ تیرماه ۹ نفر کاهش داشته است.

جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده اند.

پهلوان در ادامه این اطلاع رسانی با اشاره به آمار بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای مشهد متذکر شد: لازم بذکر از که از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونا سهم بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از این تعداد ۱۲۲ نفر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: تعداد بیماران جدید بستری شده در بیمارستانهای استان طی روز ۲۷ مرداد ماه نسبت به روز قبل از آن هفت نفر کاهش داشته است.

وی در ادامه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه سه بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که ۲ نفر از آنها در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد جان باختند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد متذکر شد: هم اکنون ۴۵۶ بیمار در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۳۲۲ نفر از این تعداد مربوط به مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی همچنین با اشاره به تعداد بیماران بدحال کرونا در استان گفت: ۱۰۳ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند که نسبت به ۲۶ تیرماه ۹ نفر کاهش داشته است.

پهلوان در خاتمه تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به قدرت بالای سرایت پذیری سویه امیکرون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و تزریق دز یادآور واکسن کرونا را جدی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه