English

کلیم‌اله وثوقی:

۵۰ پروژه راهداری اردبیل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه در حوزه راهداری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

50 پروژه راهداری اردبیل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه در حوزه راهداری با اعتبار بالغ بر ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عمده پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی قابل افتتاح را در محورهای اصلی، راه‌های شریانی و راه‌های روستایی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: عملیات بهسازی، احداث و روکش آسفالت کمربندی بیله‌سوار با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان، اجرای عملیات تامین روشنایی محور اردبیل_ سرچم به طول ۱۱ کیلومتر با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد تومان، برنامه‌ریزی و اجرای آسفالت راه‌های روستایی تمام شهرستان‌های اردبیل به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وثوقی روکش‌های آسفالت در محورهای گرمی_ بیله‌سوار، گرمی_ انگوت و اردبیل_ سرچم و خط‌ کشی بیش از هزار کیلومتر از محورهای اصلی و راه‌های روستایی که مه‌گیر هستند، از مهم‌ترین اقدامات و پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به ارزش بیش از ۳۶۵ میلیارد تومان در طول هفته دولت است.

وی گفت: همچنین احداث و تعمیر ۲ دستگاه پل، ایمن سازی نقاط پرحادثه ،راه‌اندازی ۱۹ سامانه هوشمند جاده‌ای،جدول گذاری رفوژ میانی، ایجاد ۸ کیلومتر و ۵۰۰ متر روشنایی در نقاط مه‌گیر و افتتاح یک باب مجتمع خدمات بین راهی از دیگر پروژه‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام اینکه در سال‌های اخیر تقاضا برای ورود به استان اردبیل به عنوان مقصد سفر افزایش یافته است، گفت: هدف اصلی ما در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش ایمنی محور‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای که مربوط به راه می‌شود است.

وثوقی با اعلام اینکه بیش از ۶هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه در سطح استان داریم که ۵ هزار کیلومتر راه روستایی و یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است گفت: با توجه به اینکه روستاهای استان به عنوان مولد اقتصادی در بخش تولیدات لبنی، کشاورزی هستند لازم بود راه‌های روستایی مورد توجه قرار بگیرد و در این حوزه تلاش کرده‌ایم فعالیت‌ها گسترده‌تر باشد که بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و بالغ بر ۱۲۰ کیلومتر نیز در دست اقدام است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه