English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد؛

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طی چهار ماهه نخست امسال یک میلیون ۳۱۰ هزار تن کالا در استان جابجا شده است.

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان‌های پارس باد و بیله سوار گفت: بیشترین کالای استان در ۴ ماه گذشته از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

وی از صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان خبر داد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار را کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل فعالیت می‌کند.

وثوقی محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، آهن، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان اردبیل در ۴ ماه گذشته عنوان کرد.

او فعالیت ۱۳ هزارو ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و گفت: ۱۲ هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه مهم حمل و نقل در خدمت رسانی به مردم عزیز قدردانی کرد.

وثوقی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه