English

رضا شیرین زاده خبر داد:

صدور ۱۰۲ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در 4 ماه گذشته 102 هزار برگ بارنامه در استان صادر شده است.

صدور 102 هزار برگ بارنامه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان پارس آباد گفت: در مدت یاد شده یک میلیون و 352 هزار تن کالا نیز در استان اردبیل جابجا شده است .

وی با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار جابجا شده از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است. 

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی،سیمان،آب معدنی،انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان عنوان کرد.

شیرین زاده  فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزارو 933 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد : حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است

وی از فعالیت11 هزارو 784 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان خبر داد و گفت: 200 کامیون جهت حمل نهاده های دامی و کالاهای اساسی ازاستان اردبیل به استان خوزستان اعزام شده است. .

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه