English

وحید میرمحمدی خبر داد:

جابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در استان جابه جا شده است.

جابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، وحید میرمحمدی ، رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار با بیان اینکه این میزان کالا در ۵ ماه گذشته جابجا شده  گفت: در مدت یادشده ۱۲۹ هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابه جایی کالای استان را مربوط به  شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار دانست و ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش افزود: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است. 

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

میرمحمدی از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی