English

کلیم الله وثوقی خبر داد:

فعالیت ۱۴۲ سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر 142 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

فعالیت 142 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم الله وثوقی ، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل هوشمند سازی جاده ها را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و گفت: در حال حاضر 142 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

وی صادرات بیش از 356 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار درسال گذشته به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز را عنوان کرد و گفت: درسال گذشته بیش از 196 هزار تن کالا توسط 8 هزارو 626 دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده که این مهم نیز افزایش 29 درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به جابجائی 4 میلیون تن کالا در سال گذشته گفت: 283 هزار برگ بارنامه صادر و 288 هزار سفر کامیون نیز در سال 99 انجام شده است.

وثوقی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزارو 933 دستگاه ناوگان باری و 11 هزارو 784 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان را بیان کرد و افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل ، پارس آباد، نمین و مشگین شهر جابجا شده است.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان وضعیت حمل ونقل کالا را کاملا عادی و روان دانست و از توزیع بیش از 80 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای ، صدور 33 هزار برگ معاینه فنی و جابجائی یک میلیون و 300 هزار نفر مسافر در استان اردبیل خبر داد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و شیوه نامه های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم و جابجائی مسافران با ناوگان عمومی اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه