English

کلیم الله وثوقی خبر داد:

احداث ۲ راهدارخانه مرکزی در شهرستان های استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات احداث راهدارخانه های مرکزی شهرستانهای گرمی و سرعین در روزهای آینده خبر داد.

احداث 2 راهدارخانه مرکزی در شهرستان های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم الله وثوقی ، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل که در جلسه شورای اداری راهداری سخن می گفت توجه به سرمایه انسانی و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در حوزه های مختلف را در پیشبرد اهداف عالیه سازمان بسیار مهم دانست و با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران و فعالان خستگی ناپذیر حوزه حمل و نقل بر لزوم تقویت بیش از پیش بدنه کارشناسی تاکید کرد.

وی افزود: داشتن روحیه شاداب و انجام شایسته امورات محوله می تواند ما را در رسیدن به این اهداف یاری کند و موجبات رضایت مندی مردم شریف و انقلابی را فراهم سازد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل استفاده بهینه و هدفمند از اعتبارات با رعایت کامل قوانین و استانداردهای لازم و تعامل همه جانبه با سایر دستگاه ها و فرمانداری ها بیان کرد و گفت: در صورت تایید و اجازه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا، راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی خواهد بود.

وثوقی تصریح کرد: در جهت خدمات رسانی هرچه شایسته، خادمان مردم عزیز استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای باهمه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی هستند و به کاربران جاده ای در بخش های مختلف خدمات لازم را ارائه می کنند.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش رحمت الهی در استان گفت: ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در محورها،گردنه ها و راهدارخانه های استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به جابجائی بیش از یک میلیون نفر مسافر افزود: در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا کلیه دستور العمل های لازم به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر استان ابلاغ شده و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی