English

از ابتدای فصل تابستان تاکنون صورت گرفت؛

توزیع هزار و ۲۲۵ دستگاه سرمایشی بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، هزار و 225 دستگاه وسایل سرمایشی بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

توزیع  هزار و 225 دستگاه سرمایشی بین مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از توزیع لوازم ضروری سرمایشی بین خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون براساس نیازسنجی صورت گرفته در سامانه هوشمند امداد، هزار و 225 دستگاه کولر و یخچال فریزر به خانواده های نیازمند در سطح استان اهدا شده است.

وی با اشاره به تعداد اقلام توزیع شده، ادامه داد: 725 دستگاه کولر آبی و 500 دستگاه یخچال فریزر با اولویت مناطق محروم، بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.

هادی بنایی با قدردانی از همراهی تولیدکنندگان داخلی در حمایت از خانواده های نیازمند، افزود: اقلام ضروری مورد نیاز این خانواده ها با هم افزایی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی و مشارکت خیران تامین و بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از خیران برای کمک به رفع نیاز خانواده های تحت پوشش این نهاد، گفت: عموم مردم خیر استان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین با شماره گیری کد #031*8877* در خدمت رسانی به نیازمندان مساعدت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی