English

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

حمایت کمیته امداد از ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند در اصفهان

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند.

حمایت کمیته امداد از  ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان با اشاره به ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بیان داشت: هر سال در ماه مبارک رمضان مردم نیک اندیش به تاسی از ابوالایتام حضرت علی (ع) برای حمایت و پر رونق کردن سفره ایتام از این فرصت بیش از هر زمان دیگر بهره می برند.

 وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است برای خیران و نیکوکاران تا با کسب فضایل معنوی و قبول حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، زمینه گره گشایی از مشکلات ایشان را فراهم کنند.

زارعان، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین سالهاست با هدف حمایت از این کودکان و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... آغاز شده، اظهار داشت: در این طرح افراد نیکوکار با حمایت مالی و پرداخت ماهانه مبلغی به دلخواه برای یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند، نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی این فرزندان اقدام می‌کنند.

زارعان افزود: در ماه ضیافت الهی و هفته اکرام سال گذشته، ۸هزار و ۳۵۹ نیکوکار، حمایت بیش از ۲۲ هزار یتیم و فرزند محسنین را به عهده گرفتند، ولی همچنان تعدادی از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی و تعدادی از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران افزایش یابد.

قائم مقام کمیته امداد استان، با اظهار امیدواری نسبت به حضور مردم خیراندیش برای حمایت بیش از پیش فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک امسال، گفت: خیران و مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین از طریق سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ حمایت مالی و معنوی از این کودکان را تقبل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه