English

با هدف استیفای حقوق مددجویان کمیته امداد ؛

همکاری ۶۲ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 62 وکیل نیکوکار، با هدف استیفای حقوق مددجویان و خدمت رسانی در این بخش به خانواده های تحت حمایت با کمیته امداد استان اصفهان همکاری دارند.

همکاری 62 وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با گرامیداشت روز وکیل و اشاره به اینکه شغل قضا ضامن اصل عدالت است، بیان داشت: 62 وکیل نیکوکار در طول سال با این نهاد همکاری داشته و علاوه بر پاسخگویی به مددجویان، پرونده های قضایی آنها را پذیرفته و تا حصول نتیجه پرونده ها را دنیال می کنند.

وی با بیان اینکه معاضدت حقوقی نیازمندان و ارائه خدمات به منظور احقاق حقوق خانواده های تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد استان اصفهان می باشد، افزود: با همین رویکرد، از ابتدای سال جاری تا کنون 2 هزار و 720خدمت حقوقی شامل "تنظیم لایحه، دفاعیه، پیگیری پرونده های قضایی و برگزاری میز خدمت حقوقی" به مددجویان عزیز ارائه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت در صورت وجود دعاوی قضایی و مشکلات حقوقی، به کانون وکلا و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه معرفی می شوند، ادامه داد: در این مدت تاکنون هزار و 443 مورد مشاوره ارائه و 43 پرونده توسط وکلای قوه قضاییه، کانون وکلا و مرکز مشاوران پیگیری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه اساس کار امدادرسانی به محرومان با مشارکت مردم نتیجه می دهد، اظهار داشت: با ورود خیران برای ایجاد مراکز نیکوکاری در زمینه رفع نیازمندی های حقوقی و قضایی مددجویان، مراکز تخصصی نیکوکاری در حوزه حقوقی با همکاری وکلا و قضات نیکوکار در استان اصفهان راه اندازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه