English

هادی بنایی خبر داد:

توزیع ۱۰۲۴ دستگاه آبگرمکن بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از توزیع ۱۰۲۴ دستگاه آبگرمکن بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در سال جاری خبر داد.

توزیع ۱۰۲۴ دستگاه آبگرمکن بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با تاکید بر اینکه تامین اقلام ضروری زندگی نیازمندان بخشی از وظایف تعریف شده در این نهاد است، بیان داشت: در سال جاری طی دو مرحله با مشارکت خیران، ۱۰۲۴ دستگاه آبگرمکن دیواری تهیه و با اولویت مناطق محروم بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم توزیع این قلم از کالاهای ضروری نیازمندان، همزمان با شروع ایام الله دهه مبارک فجر انجام شده است، ادامه داد: با بررسی نیازسنجی موجود در مناطق مختلف، این تعداد آبگرمکن دیواری به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان تهیه و به مددجویان اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه کمک های نقدی و غیرنقدی خیران می تواند در سرعت بخشی به تامین و رفع نیاز مددجویان موثر باشد، گفت: خیران نیک اندیش می توانند از طریق شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ یا با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در حمایت از نیازمندان، کمیته امداد را یاری رسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه