English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از ۶ هزار بیمار صعب العلاج و خاص در استان اصفهان/ پرداخت بیش از ۹ میلیارد تومان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: امسال برای کمک به هزینه های درمان بیش از 6 هزار بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

حمایت کمیته امداد از ۶ هزار بیمار صعب العلاج و خاص در استان اصفهان/ پرداخت بیش از 9 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با بیان اینکه کمک هزینه های درمان نزدیک به ۶ هزار بیمار خاص و صعب العلاج نسبت به سال گذشته رشد بیش از ۲۳۹ درصدی داشته است، اظهار داشت: امسال با پرداخت ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، برای تامین هزینه های سنگین درمان این بیماران، کمک های خوبی ارائه شده است.  

هادی بنایی با اشاره به اینکه بهبود شاخص های بهداشتی از اولویت های رسیدگی به سلامت مددجویان است، ادامه داد: کمک هزینه های فرانشیز، خدمات ویژه درمان بیماران بستری شده در منزل و تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، از جمله خدماتی است که برای ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان با پرداخت اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان انجام شده است.

وی به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: امسال نزدیک به ۳۲۰ نفر از مددجویان با رسیدن به شرایط قانونی این سازمان، مستمری بگیر شده و از چرخه حمایت کمیته امداد استان خارج خواهند شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، اقداماتی که در حوزه درمان بیماران نیازمند انجام می شود را به برکت حضور مردم و اعتمادی که به این نهاد داشته اند دانست و گفت: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند می تواند زیباترین و بهترین خدمت باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه