English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۶۵ درصدی کمک های نیکوکاران اصفهانی در سال ۱۴۰۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: کمک های مردم خیر و نیکوکار استان اصفهان به کمیته امداد امام (ره) در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل بیش از ۶۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶۵ درصدی کمک های نیکوکاران اصفهانی در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع ، با اشاره به رشد بیش از ۶۵ درصدی کمک های مردم استان، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ مشارکت خیران و نیکوکاران در پرداخت صدقه، زکات، کفاره و طرح اکرام ایتام، ۶۵/۷ درصد رشد داشته که افتخاری برای کمیته امداد در اعتماد بیش از پیش مردم به این نهاد است.

وی میزان کمک های مردمی را نشان از دیدگاه قوی و انسان دوستانه مردم استان اصفهان دانست و ادامه داد: مساعدت های مردمی در قالب صدقه ، طرح اکرام ایتام و محسنین، زکات، مراکز نیکوکاری و برنامه های مناسبتی اعم از جشن های نیکوکاری ، عاطفه ها و ... شکل می گیرد و حوزه توسعه مشارکت های مردمی علاوه بر ساماندهی این روند خیرخواهانه، مسئولیت توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری و احسان بین آحاد جامعه را به عهده دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی مبالغ پرداختی به منظور رفع نیازهای مددجویان در سرفصل های مسکن، ایجاد اشتغال، تهیه جهیزیه، امور درمانی و فرهنگی و آموزشی هزینه می شود، افزود: امیدواریم سهم خیران امسال نیز گسترش پیدا کند تا بتوانیم شاهد بهبود شرایط زندگی محرومان باشیم.

کریم زارع با اشاره به اینکه کمیته امداد به نیازمندانی که تحت پوشش این نهاد نیستند هم کمک ارائه می‌کند، گفت: ۵۳۲ مرکز نیکوکاری در محلات با این هدف تاسیس شده است که با شناسایی نیازمندان هر محله، با حفظ عزت و کرامت، منابع را از مردم جمع آوری و به دست این خانواده ها برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تمامی مساعدتها برای تامین رفاه مددجویان و توانمندسازی آنها هزینه می شود، گفت: خیران و مردم نیکوکار می توانند در پرداخت های نقدی، صدقات و طرح های ویژه کمیته امداد از طریق شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ مشارکت و نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه