English

کریم زارع خبر داد:

ارائه ۲هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای اسل جاری تا کنون 2هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

ارائه ۲هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به ضرورت توجه به مسائل حقوقی مددجویان، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲ هزار خدمت حقوقی توسط این نهاد با همکاری جمعی از وکلا و نیکوکاران به مددجویان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر خدمات حقوقی مربوط به مشکلات خانواده، مالی، ثبتی و ملکی مددجویان است، ادامه داد: در این مدت ۷۰۰ پرونده مددجویی با ارتباط مناسب با کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه مورد رسیدگی در مجامع حقوقی استان قرار گرفت.

زارع خدمات حقوقی را بخش مهمی از خدمات کمیته امداد به جامعه تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: ۳۰۰ میز خدمت حقوقی برای بهره مندی مددجویان فعال است و ۶۱ وکیل نیکوکار، با کمیته امداد استان همکاری دارند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اهمیت آگاهی یافتن تک تک افراد جامعه از حقوق خود و قوانین مرتبط با زندگی روزمره، افزود: با هدف افزایش دانش حقوقی، ۳۵ دوره آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری برای ۷ هزار و ۱۵۱ نفر از مددجویان در سال جاری برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان با تشریح چارچوب خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان ، گفت: احقاق حقوق جامعه تحت حمایت علاوه بر تقویت روحیه این افراد، در برخی از پرونده ها به کاهش مشکلات و در مواردی به توانمندی اقتصادی آنها کمک خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی