English

۱۵۰ هکتار از اراضی بوستان ولایت به شهرداری قم برای توسعه فضای سبز تخصیص یافت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ۱۵۰ هکتار از اراضی بوستان ولایت به شهرداری قم برای توسعه فضای سبز تخصیص یافت.

۱۵۰ هکتار از اراضی بوستان ولایت به شهرداری قم برای توسعه فضای سبز تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به تخصیص حدود ۱۵۰ هکتار از اراضی محور جاده قدیم قم-تهران موسوم به بوستان ولایت به شهرداری قم اظهار کرد: این اراضی از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان برای تبدیل و توسعه فضای سبز و در راستای تحقق هدف محیط‌زیست پایدار به شهرداری واگذارشده است.

وی با تأکید بر اینکه اراضی پشت بوستان زائر و تپه سلام نیز در مرحله پیگیری برای واگذاری است گفت: این اراضی نیز در مرحله عقد قرارداد و شرایط توسعه فضای سبز است که پس از اخذ مجوزهای لازم اقدامات لازم در آن‌ها صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه تمام این اراضی در راستای توسعه کمربند سبز شهر و ایجاد فضای سبز و محیط‌زیست پایدار شهر قم مورد استفاده قرار خواهند گرفت تصریح کرد: از سنوات گذشته پیگیری برای واگذاری این اراضی صورت گرفته و با مجوز شورای برنامه‌ریزی استان، محدوده عوارضی قم‌-تهران، جاده قدیم قم تهران و پشت بوستان زائر مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فعلاً فقط اراضی محدوده بوستان ولایت و محدوده عوارضی قم‌-تهران شرایط اخذ مجوز و واگذاری را داشته و پیگیر تحقق باقی اراضی نیز هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه