English

اجرای مرحله دوم طرح کوچه‌های آسمانی در استان قم

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای مرحله دوم طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی و نصب بیش از 200 تابلو به نام شهدا در قم خبر داد.

اجرای مرحله دوم طرح کوچه‌های آسمانی در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان در پنجمین کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم، با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در ارتقای فرهنگ شهروندی اظهار داشت: شهرداری با اجرای طرح کوچه‌های آسمانی گام بزرگی در تکریم و معرفی شهدا در شهر بر خواهد داشت.

وی طرح کوچه‌های آسمانی را تشریح کرد و افزود: این طرح برای نام‌گذاری کوچه‌ها به نام شهدا به‌خصوص کوچه‌هایی که خانواده شهید در آن سکونت دارند، اجراشده و در این مرحله از طرح بیش از ۲۰۰ کوچه با نام شهدا نام‌گذاری می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: این طرح با پیگیری کمیته نام‌گذاری شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر قم اجراشده و سپس اسامی برای تهیه تابلو در اختیار سازمان زیباسازی قرار می‌گیرد.

وی برنامه رونمایی بیش از ۲۰۰ تابلوی کوچه شهید در مرحله دوم طرح کوچه‌های آسمانی را مطرح کرد و گفت: در مرحله نخست بیش از ۱۵۰ تابلو شهدا توسط سازمان زیباسازی شهرداری طراحی، ساخته و نصب‌شده است.

جوادیان، متریال استفاده‌شده در ساخت تابلوها را بهترین نوع و با ماندگاری بیش از ۲۵ سال دانست و ابراز کرد: تمام اطلاعات از بنیاد شهید گرفته‌شده و دو نوع تابلو به‌صورت تابلوی پایه‌دار برای سر کوچه و دیگری برای نصب بر روی دیوار ورودی کوچه طراحی‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه