English

فضاسازی شهری قم با حال و هوای حسینی

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از برنامه‌ریزی گسترده برای فضاسازی شهر قم همزمان با ایام عزاداری ماه‌های محرم و سفر خبر داد.

فضاسازی شهری قم با حال و هوای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان در خصوص آماده‌سازی فضای شهر قم برای ایام محرم و عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: شهرداری قم همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام مناسبتی فضاسازی کرده است.

به گفته وی، در همین راستا سازمان زیباسازی جهت هر چه آماده‌تر شدن شهر برای عزاداری سیدالشهدا، المان‌های بیرق در حدفاصل میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسگری (ع) در مسیر دسته‌جات عزاداری به تعداد ۲۵ عدد در نظر گرفته است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: تمامی نورپردازی‌های شهر در ایام محرم و صفر به‌ویژه در بلوار پیامبر اعظم(ع) به رنگ عزا و تمامی المان‌های نوری (ستاره‌های ۳۲ پر) با پیام‌های عاشورایی مزین خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی المان‌های شهری که به‌صورت مناسبتی برای ایام محرم و صفر در نظر  گرفته‌شده است به‌روزرسانی شده و آماده نصب در سطح شهر است، گفت: جهت فضای سازی هر بیشتر شهر جهت عزاداری ایام حزن اهل‌بیت(ع) و تداعی فضای بین‌الحرمین، المان‌های نخل با متریال فایبرگلاس به‌روزرسانی آماده نصب در میدان آستانه و همچنین ۱۱ المان زنجیر آماده نصب در مناطق هشت‌گانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه