English

علیرضا آرمین:

خرید ۱۲۸۳ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان صالح آباد

مدیر جهاد کشاورزی صالح آباد بیان کرد: این میزان خرید از یک هزار و ۶۵۰ هکتار گندم آبی و ۲۵ هزار هکتار گندم دیم که در این منطقه کشت شده انجام گرفته است.

خرید ۱۲۸۳ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان صالح آباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا آرمین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صالح آباد در خبری اعلام کرد: در سال زراعی جاری یک هزار و ۶۵۰ هکتار گندم به صورت آبی و ۲۵ هزار هکتار گندم به صورت دیم کشت شده است.

آرمین همچنین با اشاره به میزان برداشت گندم دیم متذکر شد: متاسفانه با توجه با کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی از اراضی اختصاص یافته به کشت گندم دیم تنها سه هزار هکتار قابل برداشت بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صالح آباد همچنین با اعلام میزان تقریبی خرید تضمینی گندم از کشاورزان این شهرستان افزود: ۱۲۸۳ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان  این شهرستان خریداری شد.

وی در ادامه این خبر با اشاره به تاخیر زمان خرید گندم اظهار کرد: دیر تحویل گرفتن گندم مازاد توسط مرکز خرید گندم در شهرستان عامل کاهش مقدار خریداری گندم تولید شده از کشاورزان منطقه می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی صالح آباد ادامه داد: این مهم باعث شد برخی گندم کاران ، گندم مازاد خود را به شهرستان تربت جام تحویل دهند و که با این احتساب میزان گندم مازاد واقعی شهرستان از رقم ۱۲۸۳ تن بیشتر می باشد.

آرمین در خاتمه خاطرنشان کرد: به علت کیفیت بالای گندم شهرستان صالح آباد یک هزار تن از گندم مازاد شهرستان صالح آباد تحویل گرفته شده توسط سیلوی صالح آباد به سیلوی مرکزی و کارخانجات تولید آرد استان منتقل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه