English

دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری ملکی ۱۱۰ میلیاردی در قم

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری ملکی به ارزش 110 میلیارد ریال در قم خبر داد.

دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری ملکی 110 میلیاردی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی 2 هزار متر از اراضی مرغوب شهر قم به ارزش 110 میلیارد ریال را به وی فروخته است در حالی که متعلق به غیر بوده و کلاهبرداری انجام شده است .

وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان،تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و مشخص شد، متهم با انجام مانور های متقلبانه و جلب اعتماد خریدار طی مبایعه نامه ای اراضی موصوف را به وی فروخته است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با تلاش مضاعف کارآگاهان، متهم که دارای سابقه کیفری غصب عنوان وکیل نیز بوده است، شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

 وی تصریح کرد: متهم اعتراف کرد که با ارائه وکالتنامه مجعول به یکی از دفاتر اسناد رسمی قم ، از سهل انگاری سر دفتر سوء استفاده کرده و با تنظیم سند قطعی غیر منقول، اراضی موصوف را به شاکی انتقال داده و مبلغ 110میلیارد ریال دریافت کرده است.

 سردار میرفیضی ابراز داشت: متهم در نهایت به مرجع قضائی استان معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قم به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید اموال غیر منقول، مستندات مالکیت فروشنده و ایادی ماقبل تا مالک اولیه را مشاهده و برای بررسی اصالت اسناد در صورت امکان به صورت حضوری و یا تلفنی با فروشندگان مذاکره و با استعلام از دفاتر اسناد رسمی و سازمان ثبت اسناد و املاک شهر مربوطه نیز از صحت و سقم اسناد ، اطمینان حاصل کنند تا مورد سوء استفاده افراد جاعل و کلاهبردار قرار نگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه