English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در محمودآباد

فرمانده انتظامی مازندران گفت: جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان محمودآباد که با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات بانک‌ها ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل و کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان محمودآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی محمودآباد با همکاری پلیس آگاهی استان پس از چند هفته کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سرانجام موفق شدند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی ،با معرفی خود به عنوان مسئول اعتبارات سرپرستی بانک های مختلف اقدام به کلاهبرداری از ۴۰ تا ۵۰ میلیون ریال از شهروندان می کرد.

سردار میرفیضی بیان داشت: در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی با اسامی مختلف و همچنین کارت های بانکی و فیش های پرداختی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ شاکی در این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم دارای سابقه محکومیت در چندین فقره پرونده کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع در شعب قضائی این شهرستان و استان های همجوار است که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه