English

فرمانده انتظامی مازندران:

جاعل حرفه ای در قائمشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای با ۱۱۴ فقره جعل و کلاهبرداری با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان قائمشهر خبر داد.

جاعل حرفه ای در قائمشهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان مازندران ، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک های شهرستان قائمشهر، مبنی بر این که افرادی با ارائه مدارکی جعلی اقدام به دریافت وام از آن شعبه کرده اند، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قائم شهر متهم را شناسایی کردند.

میرفیضی اذعان داشت: متهم که با سوء استفاده از عدم آگاهی برخی از شهروندان که سال های گذشته از تسهیلات ازدواج استفاده کرده بودند، دریافت مدارک شناسایی و دستکاری در قباله ازدواج آنان اقدام به دریافت مجدد وام از این بانک می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در تحقیقات و بررسی های انجام شده، تاکنون مشخص شد متهم با ارائه مدارک جعلی از ۱۱۴ فقره تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر و شهرستان های دیگر استفاده کرده است.

میرفیضی مجموع کلاهبرداری های متهم با استفاده از تسهیلات بانکی را بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع همچنان در دست بررسی است.

وی گفت: از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و افراد فرصت طلب، از قرار دادن اسناد و مدارک شخصی و هویتی خود در اختیار دیگران خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه