English

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

مجهز شدن تمام واحدهای گشت نیروی انتظامی به دوربین مجهز تا پایان سال۹۸ / مجهز شدن ۴ هزار واحد گشتی به دوربین لباس و یا عینک

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مطابق برنامه قرار است ۴ هزار واحد گشتی به دوربین روی لباس و یا عینک مجهز شوند.

مجهز شدن تمام واحدهای گشت نیروی انتظامی به دوربین مجهز تا پایان سال98 / مجهز شدن 4 هزار واحد گشتی به دوربین لباس و یا عینک

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، سردار شرفی در مراسم رونمایی از کشفیات پلیس در عملیات مرصاد ۲۶ در اصفهان با اشاره به مجهز شدن 4 هزار واحد گشتی به دوربین لباس و یا عینک گفت: تا پایان سال آینده تمام واحدهای گشتی نیروی انتظامی به دوربین مجهز خواهد شد.

 وی افزود: تاکنون 1700  مورد در تهران، اصفهان، مشهد، خوزستان، فرودگاه امام به دوربین روی لباس و یا عینک مجهز  شده است.

شرفی بیان داشت: 86 درصد کشفیات و بیش از 85 درصد دستگیری ها در حوزه پلیس پیشگیری انجام می گیرد.

وی با اشاره به نصب ۴۰ هزار دوربین نظارتی در کشور تصریح کرد: تا پایان سال 98 تمام واحدهای گشتی نیروی انتظامی به دوربین مجهز خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: همچنین پلیس در تلاش است تا با استفاده از فناوری های نو ارتباط با دستگاه قضایی در دادسراها را نیز به شیوه تبادل الکترونیکی انجام دهد.

نیروی انتظامی اصفهان

وی افزود: بر این اساس که هر فردی که به عنوان متهم به کلانتری ها وارد می شود در همان مرحله اول، سجل کامل وی در سامانه قابل رویت است و دستور هرگونه اقدامی شامل امکان داشتن وکیل، خدمات درمانی از طریق دستگاه قضایی برای وی صادر می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از دیگر برنامه های سال ۹۸ پلیس پیشگیری را راه اندازی کلانتری های مجازی برشمرد و ادامه داد: ارائه خدمات انتظامی به مردم بخش مهمی از درخواست ها را شکل می دهد که می توان این خواسته ها را از راه دور پیگیری کرد.

شرفی بیان کرد: از دیگر برنامه های  پلیس حذف بدرقه فیزیکی متهم به محاکم قضایی است که بر این اساس و با تکمیل زیرساخت های لازم در آینده امکان برگزاری دادگاه ها بدون انتقال متهم و بصورت ویدئو کنفرانس فراهم می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با حذف بدرقه فیزیکی متهم به محاکم قضایی به جای اینکه متهمان صبح به صبح با پابند و دستبند به طرف محاکم قضایی حرکت کنند محاکمه به شکل ویدئو کنفرانس انجام می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه