English

فرمانده انتظامی مازندران:

اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌های انتظامی ایجابی است

سردار سید محمود میرفیضی بیان داشت:اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌های انتظامی ایجابی است.

اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌های انتظامی ایجابی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌های انتظامی ایجابی است، گفت: در این راستا فردی حق تخطی از قانون را ندارد و انتظار نیروی انتظامی از عامه مردم در سواحل، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها توجه به دغدغه‌های دیگران است.

وی اظهار داشت: مازندران یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است و وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در این استان می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به بروز برخی ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی برخی افراد ناآگاه با تاکید بر ضرورت پیشگیری و مقابله هرگونه ناهنجاری اجتماعی، افزود: رعایت هنجارهای اسلامی از مطالبات به حق مردم است.

میرفیضی

وی ارتقا امنیت اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری استان را از مهم‌ترین مولفه‌های پلیس در اجرای طرح تابستانه برشمرد و افزود: اقدامات نیروی انتظامی در طرح‌های تابستانه در چندین بخش پیش‌بینی و تعریف شده است که می‌توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی آن اشاره کرد.

سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به وجود 120 شهرک ساحلی، 71 تفرجگاه و 13 شهر ساحلی از وجود 361 منطقه شنا ممنوع در طول نوار ساحلی خبر داد و تصریح کرد: آزادسازی حریم دریا از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و حریم دریا باید توسط متصدیان شهرک‌های ساحلی رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه