English

ایوب توکلیان:

آماده مواجهه با پیک احتمالی کرونا هستیم

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: : تیم‌های نظارتی ستاد معاونت درمان دانشگاه به طورمستمر میزان آمادگی بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

آماده مواجهه با پیک احتمالی کرونا هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: تمامی بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مواجهه با پیک احتمالی کرونا آمادگی دارند.

توکلیان در ادامه افزود: در روز‌های اخیر تعداد بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان روند افزایشی داشته است و بر این اساس ضمن بررسی ظرفیت‌های موجود تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش و مراکز ریفرال، مسیر ارجاع و مراجعه بیماران در بخش‌های سرپایی و بستری نیز باید مشخص شود.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه این خبر متذکر شد: تیم‌های نظارتی ستاد معاونت درمان دانشگاه به طورمستمر میزان آمادگی بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

توکلیان تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با معاونت بهداشت دانشگاه برای شناسایی، مدیریت ارجاع و پذیرش بیماران از مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین مدیریت ارجاع و انتقال بین مراکز درمانی با واحد مدیریت حوادق و فوریت‌های پزشکی دانشگاه در حال انجام است.

وی بر ضرورت آموزش و بازآموزی مستمر کارکنان در زمینه چگونگی اجرای پروتکل‌ها با اولویت کلینیک‌های تنفسی و بخش اورژانس افزود در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا تمامی گروه‌های هدف زیر پوشش آموزش‌های مورد نیاز قرار گیرند.

توکلیان اظهار کرد: برنامه ریزی برای برآورد و تامین دارو‌های مورد نیاز کووید-19 بر اساس آخرین پروتکل‌های درمانی ابلاغی و سایر دارو‌ها و لوازم مصرفی در حال انجام است و همچنین وسایل حفاظت فردی متناسب با کارکنان با توجه به نوع ارائه خدمت (مستقیم و غیر مستقیم) تامین و توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه