English

محمدحسن درخشان:

آمار ابتلا به کرونا در کشور، روند کاهشی پیدا کرده است

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بیشتر بیماران به صورت سرپایی خدمات را دریافت می کنند و به همین علت مراجعات مردمی کاهشی است اما هنوز این بیماری به خصوص برای گروه های آسیب پذیر می تواند خطر آفرین باشد.

آمار ابتلا به کرونا در کشور، روند کاهشی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: هم اکنون بیشتر مناطق زیر پوشش دانشگاه در شرایط آبی قرار دارند با این حال ۴ مرکز منتخب کرونا تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و در دو نوبت صبح و عصر فعالیت می‌کنند و دیگر مراکز نیز در نوبت صبح به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

درخشان در ادامه این سخنان اضافه کرد: آمار ابتلا به کرونا خوشبختانه در کشور روند کاهشی یافته است و هم اکنون روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تست پی سی آر در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود و موارد ابتلا نیز کاهشی است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه تاکید کرد: بیشتر بیماران به صورت سرپایی خدمات را دریافت می کنند و به همین علت مراجعات مردمی کاهشی است اما هنوز این بیماری به خصوص برای گروه های آسیب پذیر می تواند خطر آفرین باشد.

وی همچنین متذکر شد و گفت: درمانگاه های غیر دولتی همکار همچنان در ساعات مقرر خود مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و از بیماران مشکوک به کرونا تست پی سی آر گرفته می شود.

درخشان خاطرنشان کرد: ۴ مرکز در دو نوبت صبح و عصر به بیماران خدمت رسانی می کنند و دیگر مراکز منتخب کرونا در نوبت صبح فعال هستند و رعایت دستورهای بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به خصوص برای سالمندان، بیماران زمینه ای و مادران باردار می تواند خطر آفرین باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه